בדרך להרכבת ממשלה • נציגי הסיעות יפגשו היום עם נשיא המדינה

    דוד לזר No Comments on בדרך להרכבת ממשלה • נציגי הסיעות יפגשו היום עם נשיא המדינה
    8:45
    03.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בבארי מודיעים: החטוף דרור אור נרצח בבוקר שמחת תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ראשון) יחלו ראשי הסיעות להיפגש בזה אחר זה עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין במשכנו בירושלים, וזאת בכדי להמליץ בפניו על המועמד המועדף עליהם לראשות הממשלה ולהרכבת הקואליציה של הכנסת ה-20.

    נציגי המחנה הציוני צפויים להגיע ראשונים, בשעה 10:00 למפגש עם הנשיא, לאחר מכן בשעה 12:– צפויים להגיע נציג הרשימה הערבית המשותפת, בשעה 14:00 יפגשו עם הנשיא נציגי הבית היהודי ובערב יפגשו עם נשיא המדינה נציגי יהדות התורה וש"ס.

    מחר ימשך סבב הפגישות, ושאר נציגי המפלגות יפגשו אף הם עם נשיא המדינה, ראשונים יבואו למשכן הנשיא נציגי יש עתיד, אחריהם חברי סיעת 'כולנו בראשותו של משה כחלון, ולאחר מכן נציגי חברי סיעת ישראל ביתנו.

    הבוקר- לפני שהוא נכנס לסבב הפגישות – אמר הנשיא כי "בדמוקרטיה הרוב מכריע- והרוב ביטא את רצונו בצורה ברורה בבחירות אלה. תפקידו של הנשיא לאחר הבחירות הוא לשמש נאמן הציבור, ולהניע את תהליך הרכבת הממשלה באופן המהיר ביותר והשקוף ביותר. הקדמת ההתייעצויות נועדה להגשים את שתי המטרות הללו".

    הנשיא הוסיף כי "על רקע האתגרים הביטחוניים והחברתיים שלפנינו, והצורך החיוני בתקציב- יש לפעול להשבעתה של ממשלה חדשה בהקדם האפשרי. עם פתיחת ההתייעצויות, אני קורא לנבחרי הציבור לעשות כל שביכולתם לזרז את ההליך ואת המשא ומתן הקואליציוני, כדי לאפשר למערכת לשוב ולתפקד כנדרש".

    "עברנו מערכת בחירות סוערת ורווית יצרים- זו העת להתחלת תהליך האיחוי והריפוי של החברה הישראלית. הממשלה שתתגבש אמנם נבחרה על ידי רוב אזרחי ישראל- אך היא תצטרך לתת מענה לכלל אזרחי ישראל", אמר נשיא המדינה.



    0 תגובות